Rimini 2019 – Ognisko Św. Józefa

24 marca na plaży w Rimini odbył się obrzęd palenia wielkiego ognia – Ognisko Św. Józefa. Włosi świętują w ten sposób Dzień Ojca (obchodzony tu 19 marca) oraz nadejście wiosny. Nasza grupa miała okazję uczestniczyć w tym niezwykłym spektaklu.

Rimini 2019 – wycieczka do Ancony

24 marca odwiedziliśmy nadmorską Ankonę – stolicę regionu Marche. Zobaczyliśmy wiele, począwszy od portu i pięknego Adriatyku, na zabytkach skończywszy. Jest ich w Ankonie wiele – romańsko-bizantyńska katedra, teatr, Palazzo del Comune naprzeciwko dorównującego mu urodą budynku poczty i wiele pięknych, wiekowych kościołów. Cały krajobraz pięknie dopełniały odnowione kamienice.

Rimini 2019 – plażowanie

Sobotni (23.03) poranek spędziliśmy na grze w siatkówkę oraz na plażowaniu. Najodważniejsi spośród poszukujących orzeźwienia wskoczyli nawet do basenu lub sprawdzali temperaturę wody w morzu. Po tych wrażeniach pozostało nam jedynie dobrze odpocząć przed nadchodzącym wyjazdem do San Marino.

Rimini 2019 – praktyki zawodowe

Minął nasz pierwszy tydzień na praktykach w pięknym Rimini. W tym czasie zapoznaliśmy się z naszą mentorką, która przedstawiła nam zasady i tryb pracy oraz zaczęliśmy tworzyć nasze strony – sklepy internetowe połączone z bazą danych. Niektórzy z nas potrafią już wiele w tej dziedzinie, inni dopiero się uczą, lecz każdemu praca idzie sprawnie. Poznaliśmy miasto, w którym pracujemy i miejsca, które nas otaczają, które mijamy codziennie w drodze do pracy. Mamy dużo zapału do pracy i z radością będziemy z niego korzystać, rozwijając nasze zdolności.

Rimini 2019 – nasze pierwsze chwile

17 marca w godzinach porannych dojechaliśmy do Rimini – cali i zdrowi! Już pierwszy dzień naszego pobytu został wykorzystany na zwiedzaniu miasta. Zobaczyliśmy morze, część dzielnicy, w której znajduje się nasz hotel – hotel Bengasi – oraz centrum. Odpoczęliśmy, aby nabrać sił na kolejne dni pełne wrażeń.

Następnego dnia udaliśmy się do siedziby Sistema Turismo i poznaliśmy naszych mentorów, po czym znów zwiedziliśmy centrum miasta – tym razem z przewodnikiem. Usłyszeliśmy trochę o jego historii i zobaczyliśmy wiele pięknych budowli. Później odbyła się także nasza pierwsza lekcja włoskiego, a wieczorem Welcome Meeting – obiad w klimatycznej restauracji Bounty, której motywem jest statek piracki.

Rimini 2019 – czas wyruszyć w drogę

16 marca nadeszła długo oczekiwana chwila. Pełni optymizmu oraz w dobrych humorach wyruszyliśmy w podróż do Rimini (Włochy) w celu odbycia miesięcznych praktyk zawodowych. Cieszymy się, że będziemy mieli możliwość poznania warunków pracy w firmach włoskich oraz kultury tego pięknego kraju.